Rešetke za velike obremenitve so sestavljene iz polnilnih in nosilnih elementov in robnega okvirja. Ti so postavljeni pravokotno eden na drugega. Posebnost te vrste rešetk je višina oziroma debelina nosilnih palic. Dimenzije nosilnih palic omogočajo rešetkam veliko večjo obremenitev, kot je mogoča pri normiranih rešetkah. Katere dimenzije nosilnih palic so najbolj primerne za vaše individualne potrebe, je odvisno od številnih dejavnikov. Rešetke za velike obremenitve se proizvajajo s profilom U in robnim okvirjem iz legiranega jekla, nakar se vroče cinkajo. ProMetall nudi rešetke za velike obremenitve v izvedbi prešanih rešetk iz nosilnih palic dimenzij 30×4 mm do 150×6 mm. Mrežna očesa se določijo individualno po potrebi / statičnih zahtevah.
Prešane rešetke so kot rešetke za velike obremenitve primerne tudi za vozne površine. Za razrede po SLW in posebne obremenitve se lahko po DIN EN 1991-1-1:2010- 12 + NA (stara: DIN 1055) in DIN 1027 (12.85) prevzamejo zahtevane posamezne obremenitve. Priporočamo, da izračune opravijo izkušeni statiki, ki poznajo proizvod.
V primeru dodatnih vprašanj kontaktirajte našo ekipo prodajalcev.
Razred Mosta * | Obremenitev Kolesa | Kocka obremenitve ** |
---|---|---|
60 | 10.000 daN | 200 x 600 mm |
45 | 7.500 daN | 200 x 500 mm |
30 | 5.000 daN | 200 x 400 mm |
24 | 4.000 daN | 200 x 300 mm |
16 | 5.000 daN | 200 x 400 mm |
12 | 4.000 daN | 200 x 300 mm |
9 | 3.000 daN | 200 x 260 mm |
6 | 2.000 daN | 200 x 200 mm |
3 | 1.000 daN | 200 x 200 mm |
* razred mosta=skupna teža vozila.
** kocka obremenitve=površina, na katero vpliva obremenitev
Če so na vozišču gradbeni elementi, ki so posebej občutljivi za lokalne obremenitve zaviranja (npr. deli prehodov čez vozišče, rešetke ipd.), potem se morajo obremenitev zaviranja, ki razpadejo na obremenitev koles standardnega vozila, množiti z 1,4.
Viličar, standardna vozila
Dovoljena Skupna Teža |
Nazivna Nosilnost |
Statična Osna Obremenitev (Normalna Obremenitev) P |
Srednja Osna Razdalja A |
Skupna Širina B |
Skupna Širina A |
Enakomerno Razdeljena Prometna Obtežba (Normalna Obremenitev) |
---|---|---|---|---|---|---|
daN | daN | daN | m | m | m | daN |
2.500 | 600 | 2.000 | 0,8 | 1,0 | 2,4 | 1.000 |
3.500 | 1.000 | 3.000 | 0,8 | 1,0 | 2,8 | 1.250 |
7.000 | 2.500 | 6.500 | 1,0 | 1,2 | 3,4 | 1.500 |
13.000 | 5.000 | 12.000 | 1,2 | 1,5 | 3,6 | 2.500 |
Evropski normi EN 124 (pokrivanje prometnih površin, pred tem v Nemčiji urejeno z normo DIN 1229) in EN 1433 (odvodni kanali) določata obremenitvene razrede za pokrove jaškov, odvodne kanale, cestne odtoke in dotoke za dvorišča.
Razred | |
---|---|
A 15 | 15 kN testne obtežbe, ustreza obremenitvi 1,5 tone: Skupina 1: prometne površine, ki jih lahko uporabljajo zgolj pešči in kolesarji. Primerno tudi za zelene površine. |
B 125 | 125 kN testne obtežbe, ustreza obremenitvi 12,5 ton: Skupina 2: pešpoti, cone za pešce in primerljive površine, parkirne hiše za osebna vozila. |
C 250 | 250 kN testne obtežbe, ustreza obremenitvi 25 ton: Skupina 3: stranski odtoki, parkirišča in nevozni odstavni pasovi ter podobno. Režasti stranski odtoki so zmeraj skupina 3. |
D 400 | 400 kN testne obtežbe, ustreza obremenitvi 40 ton: Skupina 4: vozni pasovi cest (tudi cest za pešce), odstavni pasovi in parkirne površine za vse vrste vozil. |
E 600 | 600 kN testne obtežbe, ustreza obremenitvi 60 ton: Skupina 5: površine pod veliko kolesno obremenitvijo, npr. industrijski in vojaški objekti. |
F 900 | 900 kN testne obtežbe, ustreza obremenitvi 90 ton: Skupina 6: površine pod izjemno veliko kolesno obremenitvijo, npr. letališča in pristanišča |
Pokrovi od razreda C 250 naprej morajo biti pritrjeni v skladu s pravili prometne varnosti.
ponedeljek – četrtek od 07:30 do 16:30
petek od 07:30 do 14:00